Medical Questions > Parenting > Parenting Community Forum

Randoms of Oni!!! (Page 1)

It's been awhile since I posted "normal" pics of Oni!! So...

Drinking an ICEE!


Me checkin out my camera and busting Oni singing!!! She LOVES to SING!!


Our pumpkins!!! (mines on the LEFT!)


Peek-A-Boooo!


Cranberries anyone??


Chillaxin.


TOO FLYY!!


2 of her k-9's are playing HIDE and seek!!! The one on the top left and lower right...GRRRRR!! It's been a LOONG week! LOL


watchin DORA!


You want me to "bus you up?!?"


Eating her toaster struddle!


WHAT MA?!?!?!


Ok, I'm DONE!!! LOL!!!
Did you find this post helpful?
|

replied November 2nd, 2007
Especially eHealthy
her hair is so curly! i love it!

the picture of her wearing the hat is *gorgeous*! frame it!
|
Did you find this post helpful?

replied November 2nd, 2007
Especially eHealthy
lmfao that *bus you up!* pic made me lol.

its so cute!!!!!

SHES so cute!
|
Did you find this post helpful?

replied November 2nd, 2007
Especially eHealthy
Thanks B!!! I probably will! It looks GREAT as an 8x10!!!! Her eyes are so dark, yet sparkly!!! LOL!!

Sarah
|
Did you find this post helpful?

replied November 2nd, 2007
Extremely eHealthy
BridgetHeartsFinn wrote:
her hair is so curly! i love it!

the picture of her wearing the hat is *gorgeous*! frame it!


I totally agree with all she said!!! I love love her hair!!!
|
Did you find this post helpful?

replied November 2nd, 2007
Especially eHealthy
LOL Sandy!! She really tells me "bus you up!"...I can thank Baron for that one!!

She's even started telling people to "MOVE!!!"

I don't want her to be mean, but Baron thinks it's hilarious. Poor girl, I fuss and he laughs...

He wants her to be tough cuz she's the ONLY girl in our group of friends/babies!! 6 boys, and lil ole Oni!! LOL

Sarah
|
Did you find this post helpful?

replied November 2nd, 2007
Especially eHealthy
BamaMommy wrote:


I totally agree with all she said!!! I love love her hair!!!



THANKS!! Her hair soooo coarse...I wish it would be straight sometimes...

Sarah
|
Did you find this post helpful?

replied November 2nd, 2007
Extremely eHealthy
her hair!!!!! its soooo long sarah! shes becoming more and more beautiful.....looks 100% like you.
|
Did you find this post helpful?

replied November 2nd, 2007
Especially eHealthy
i LOVE the too fly picture

you should get that blown up in black and white!
|
Did you find this post helpful?

replied November 2nd, 2007
Especially eHealthy
Thanks Nancy!!!!!! I think she looks like me, but strangers SWEAR she's 100% Baron!!! It drives me NUTS, but I smile and act like they're right!! LOL!!

Sarah
|
Did you find this post helpful?

replied November 2nd, 2007
Especially eHealthy
Thanks Suzy!!! I'm DEF gonna get it 8x10. But I think I'm gonna keep it in color. I might put it in black & white for her album!!!

Sarah
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied November 2nd, 2007
Especially eHealthy
awwww!! she gets prettier and prettier all the time! I love her hair! It's so cute and curly!
|
Did you find this post helpful?

replied November 2nd, 2007
Extremely eHealthy
babymajic0506 wrote:
Thanks Nancy!!!!!! I think she looks like me, but strangers SWEAR she's 100% Baron!!! It drives me NUTS, but I smile and act like they're right!! LOL!!

Sarah


we've had this discussion before and she looks like you..period...people are weird or seriously blind.
|
Did you find this post helpful?

replied November 2nd, 2007
Especially eHealthy
Thanks K!!! I put her hair in piggy tails the other day for the 1st time! It was SOOOO cute!! LOL!

I know Nancy. If I had some baby pics of me to post, yall would think it's Oni!!

My mom freaks out at every little thing Oni does. She says "oh my God, she's IDENTICAL to you!!!"

Sarah
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied November 2nd, 2007
Extremely eHealthy
haha.omg,angelo loves icee
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied November 2nd, 2007
Especially eHealthy
she is so gorgeous as always
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied November 2nd, 2007
Extremely eHealthy
she's so pretty, Sarah!
i agree with everyone else
that pic with the hat is the CUTEST!!
=)
|
Did you find this post helpful?

replied November 2nd, 2007
Especially eHealthy
That was at Baron's step-grandmaw's(he's got 2 step grandmaws, and 2 regular ones) funeral. I didn't have a black dress, so we put her in that shirt with black velvet-like pants and some dress shoes.

She's wearing her Uncle Leslie's hat!!

Sarah
|
Did you find this post helpful?

replied November 2nd, 2007
Especially eHealthy
Gosh shes adorable!! Love her curlys! Macys got the same stuff but no where near as tame.
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied November 2nd, 2007
Supporter
Wow look at all that pretty hair!! I love the face she's pulling in the cranberries pic.. & in the "too fly" one she looks like she belongs on the cover of a magazine!!

Absolutely gorgeous =)
|
Did you find this post helpful?
12
Quick Reply
Must Read
What is chicken pox? And what are the stages of the infection? Click here for chicken pox basics....
How does chicken pox spread? Click here for information on who is most at risk of contracting chicken pox and how children and adults get chicken pox....
What do chicken pox look like? We outline the signs and symptoms here with info on possible complications and when you should seek medical help for the pox....