Medical Questions > Pregnancy Forum > Teen Pregnancy Forum

October mommies *Updates! (Page 1)

User Profile
Hey girls, Just thought I would start a new thread to see how everyones progresing. Very Happy

*Rylan moves like you wouldnt belive, you can even see him on the outside. Its pretty cool. Jarad and I arent toget her but I stayed the night over there the other night so he could talk to, and feel the baby. Its amazing how emotinal even the guys get.
I dont think he will make it to our EDD, I think he will be here somtime in September...Lol. I get HORRIBLE cramps somtimes when he lays wrong, but yestorday I could feel his back. And last night I saw his foot, its awsome!! yes
Did you find this post helpful?
|

replied June 15th, 2008
Experienced User
Emerson kicks constantly and makes my belly jiggle. I haven't seen any feet, elbows, etc. however. I don't think we'll make it to the EDD either! I think he'll be here two weeks early. My belly is HUGE now. Its crazy. Up until the past week it didnt start until under my boobs but now it starts right underneath! Its so weird.
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied July 1st, 2008
Elizabeth is kicking alot too, she likes too move form one side of my belly to the other. she also likes to kick her daddy's face when he layes his head on my belly. she really dose respond to his touch!!! it's so amaizing!
i have a question though, have you guys started leaking a clear, sticky like substance from your nipples? i have, and my mom said it's normal, but i still don't know, it kinda bothers me?
I still can't believe i'm 24 weeks already! only 16 more weeks to go, although i don't think i'll make it to the EDD either, i believe i'll be 2 weeks early aswell!!
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied July 1st, 2008
Extremely eHealthy
Isn't it an amazing feeling?! You guys are making me want to be pregnant again already!! lol. Angelique moved enough to see her from across the room. She is still like that at 3 months old LOL!
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied July 2nd, 2008
Supporter
Rylan moves enough now that you can see it across the room, its neat. I work at a nursing home and the little old ladies think its pretty amazing, they like to feel him. Smile
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied July 2nd, 2008
Extremely eHealthy
She always knew when someone else was touching her, because she would just stop dead, lol. It would take her a good 10 minutes before moving again, so my husband didn't get to feel her too much Crying or Very sad But she's here now and he loves it!

Good Luck to you all, those last few weeks never seem to go fast enough! (although mine kinda sneaked up on me because I went to the doctor for a checkup and they induced me the next day, lol)
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied July 2nd, 2008
Supporter
^^ I wish
|
Did you find this post helpful?

replied July 8th, 2008
i havent got a name picked out yet but anyways, i found out i'm having a boy a couple of weeks ago (so excited one of each yay) he kicks the crap out of me at the most dumb times, when i'm asleep or trying to relax always!...
|
Did you find this post helpful?

replied July 8th, 2008
i havent got a name picked out yet but anyways, i found out i'm having a boy a couple of weeks ago (so excited one of each yay) he kicks the crap out of me at the most dumb times, when i'm asleep or trying to relax always!...
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied July 13th, 2008
my little girl trys to pinch me i think, because if i laying on my side and she starts to move sooner or later i will feel this pinch where she is at followed by a lot of movement or kicks! anyone else having that too? or is it just me?
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied July 13th, 2008
My baby girl seems to still be partying all night, meaning no sleep for me, i haven't thought of ay names yet Sad.
Just under a month left :S really nervous. but i am really looking forward to seeing my baby girl for the first time.
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied July 14th, 2008
Supporter
michellep2 wrote:
my little girl trys to pinch me i think, because if i laying on my side and she starts to move sooner or later i will feel this pinch where she is at followed by a lot of movement or kicks! anyone else having that too? or is it just me?


OMG yes I deff. get that! I was just asking somone yestorday if they could pinch...Lol. Intresting...huh!
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied July 19th, 2008
yeah, did they say if they could pinch yet or not? nyways i just got done setting up my baby girls stuff! i got her a cradle, swing and a bouncy seat so far!
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied July 19th, 2008
Supporter
^ I still dont know for sure if thats what it is or not.Lol. I got Rylans crib,and swing. And a whole bunch of clothes...but thats all so far. I have my baby shower coming up really soon! I cant wait!
|
Did you find this post helpful?

replied July 19th, 2008
hello my name is Courtney and I'm 17.my baby is actually due Nov. 5th but he may come early.. so i thought i should check out the October mommies board. Smile congratulations to everyone.
|
Did you find this post helpful?

replied July 20th, 2008
congratulations to everyone. good luck with your babies. :]
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied July 22nd, 2008
Supporter
Hi courtney! Good luck with your baby! Why do you think he will come early?
|
Did you find this post helpful?

replied July 24th, 2008
idk..
well my ob moves my due date closer to october every sonogram basically... it's likely she will move it again because he is much larger then a baby his age, so we may have miss estimated his fetal age.
|
Did you find this post helpful?

replied July 24th, 2008
oh and thank you for the luck. Smile It is appreciated
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied July 24th, 2008
Supporter
Wow, did she say how much they estimated he weighed? Rylan is also VERY large for his age but they arent moving my due date...although I wish they would.Lol. I just want him to get here. How far along are you...right now anyways.lol.
|
Did you find this post helpful?
12
Must Read
What happens during labor? What do contractions feel like? And how do I know that labor has begun? Read on to learn about birthing basics....
Signs of labor occur after 36 weeks of pregnancy. Learn about the difference between real and false contractions. Plus, we outline signs of delivery complicati...
Almost all women worry about the pain of childbirth. Preparing for childbirth includes thinking about how you'd like to cope with the pain of labor. Read on for...