Medical Questions > Parenting > Parenting Community Forum

No Bottle No Cry!! (Page 1)

Must Read
What is chicken pox? And what are the stages of the infection? Click here for chicken pox basics....
How does chicken pox spread? Click here for information on who is most at risk of contracting chicken pox and how children and adults get chicken pox....
What do chicken pox look like? We outline the signs and symptoms here with info on possible complications and when you should seek medical help for the pox....
Hey yall!! Yupp! That's what .Oni's onsie says!!!


She's a lil ham tonight, so I decided to snap some pics of her in her .Bob onsie.


Don't be shy!!



hmm...



einstein .Bebe!!



deeerrrr!!!



this child won't stay still!!



reppin it for .Uncle .Dana locked up in .Angola. I love you!!!



big eyes! Shocked


edited to add:
there's a new video on my myspace.
Www.Myspace.Com/kayoni504


sarah
Did you find this post helpful?
|

User Profile
replied February 13th, 2007
Especially eHealthy
I'm the number three member in the oni fan club...Or maybe 4 after chu Wink
|
Did you find this post helpful?

replied February 13th, 2007
Especially eHealthy
Chu is def number 3!!!!!!!!! Wink

sarah
|
Did you find this post helpful?

replied February 13th, 2007
Especially eHealthy
That first one is too cute! And I love the one behind her crib bars. She's a doll!
|
Did you find this post helpful?

replied February 13th, 2007
Especially eHealthy
Thanks!! She looks like she's up to no good behind them bars!! Lol

sarah
|
Did you find this post helpful?

replied February 13th, 2007
Extremely eHealthy
Aww what a big girl. Wow look at all that hair. What a cutie.....And I love her pointy fingers. How cute is that.
|
Did you find this post helpful?

replied February 13th, 2007
Especially eHealthy
Lol .Gen, she's finally getting her hair in! Thank .God! I was hoping she'd at least have a *little* before her 1st birthday.

I can put the back in a little clip. It's the top that's taking the longest!! Evil or Very Mad

sarah
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied February 13th, 2007
Especially eHealthy
Girl, chu finally gained some weight!!!!!!!!!!
|
Did you find this post helpful?

replied February 13th, 2007
Especially eHealthy
Lmao!! You soooo silly wit dat girl!!!

He's a fyyne baby!!!

How much does he weigh now????

I'm goin stuff my face right quick!

Sarah
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied February 13th, 2007
Especially eHealthy
babymajic0506 wrote:
lmao!! You soooo silly wit dat girl!!!


He's a fyyne baby!!!


How much does he weigh now????


I'm goin stuff my face right quick!


Sarah


drum roll please .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... ..................................19 lbs!
|
Did you find this post helpful?

replied February 13th, 2007
Especially eHealthy
tigresacanela24 wrote:
babymajic0506 wrote:
lmao!! You soooo silly wit dat girl!!!



He's a fyyne baby!!!



How much does he weigh now????



I'm goin stuff my face right quick!



Sarah


drum roll please .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... .......................................... ..................................19 lbs!


!**@!. Jacob only weighs 23 dont feel bad.
|
Did you find this post helpful?

replied February 13th, 2007
Especially eHealthy
Lmao...19lbs huh?!! That's awesome!!!!!

She's bein a terror right now. She wants to eat the dog food!!!

Sarah
|
Did you find this post helpful?

replied February 13th, 2007
Experienced User
I love her expressions.. Shes a rip! I love it... Such a lil cutie
|
Did you find this post helpful?

replied February 13th, 2007
Especially eHealthy
Thanks .Meggan!!!!!!

She's a ham and she knows it! Wink

sarah
|
Did you find this post helpful?

replied February 13th, 2007
Extremely eHealthy
Lol! She *is* a ham, she's so sweet. You can see that big personality even through pics! I loooove .Oni!
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied February 13th, 2007
Extremely eHealthy
Omg sarah where did you get that?
|
Did you find this post helpful?

replied February 13th, 2007
Especially eHealthy
The same place I got this one! (she's about 4/5 months here)


hot .Topic.....Spencers....Which ever. They *both* have cute .Marley/.Jamaican fits. Cool


sarah
|
Did you find this post helpful?

replied February 14th, 2007
Especially eHealthy
Aww onis such a cutie. I almost bought liam a onesie the other day that said " pacis are for suckas" but instead of the word paci it was a picture. Then I went to walmart and really wished I had it when I saw a kid about 5 or 6 chewing on a paci!
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied February 14th, 2007
Extremely eHealthy
You have got a little mini-me there! She is the spit of you!

She's absolutely gorgeous...And she knows it! Wink Laughing
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied February 14th, 2007
Especially eHealthy
I love her little onsies! Lol and she is getting so much hair now,she does definetly look more like you as she gets older!!!
|
Did you find this post helpful?
12 >>
Quick Reply