Q: Coffee Linked to Heart Attack
asked by:
medical
on August 17th, 2006
New User
Hi friends,
there is news which is related to heart-attack that is “coffee is linked to heart-attack”. A cup of coffee may trigger a heart attack in some people within an hour of drinking it, reveals a new study.
Ana baylin and colleagues at the brown university school of medicine in providence, rhode island, studied 503 cases of non-fatal heart attacks in costa rica. They surveyed participants about their coffee consumption in the hours and days before their heart attack and also studied their lifestyle and medical history…
for more information:
edit
|