Medical Questions > Pregnancy Forum > Pregnancy Forum

Is It Just Me Or??? (Page 1)

Must Read
What happens during labor? What do contractions feel like? And how do I know that labor has begun? Read on to learn about birthing basics....
Signs of labor occur after 36 weeks of pregnancy. Learn about the difference between real and false contractions. Plus, we outline signs of delivery complicati...
Almost all women worry about the pain of childbirth. Preparing for childbirth includes thinking about how you'd like to cope with the pain of labor. Read on for...
User Profile
Do the cuss words seem to be showing up? :lol:
Did you find this post helpful?
|

User Profile
replied May 10th, 2006
Especially eHealthy
Oh no not for me, no one will tell me the secret


you aren't alone kia lol



b*tches
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied May 10th, 2006
Especially eHealthy
Fuck you fucking bitches we figured it out! Hahaha I love you anyway I just wanted to cuss :)
|
Did you find this post helpful?

replied May 10th, 2006
Especially eHealthy
Terra, you must share your wisdom with me. And send me some of those pens from walmart.
|
Did you find this post helpful?

replied May 10th, 2006
Especially eHealthy
Fuck you sandra! Just kidding. I don't give up secrets either.
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied May 10th, 2006
Community Volunteer
I'm never telling michelle a secret again!!! :p lmao
|
Did you find this post helpful?

replied May 10th, 2006
Especially eHealthy
In michelle's defense, she didn't tell me! You can still trust her!
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied May 10th, 2006
Supporter
iheartmybostonterrier wrote:
in michelle's defense, she didn't tell me! You can still trust her!

thank you :wink:

i'm so sorry .Jess. Remember you told me like 4 months ago. It was killing me lol jk. You know you can trust me .Jess :wink:

i think it's time for your spanking .Sandra.... Come here .N.O.W!!!
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied May 10th, 2006
Supporter
**runs after .Sandra with her own frying pan**

~*smack*~ gotcha :p
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied May 10th, 2006
Especially eHealthy
Lol mich didn't tell me!

Who all knows?

Me
michelle
sandra
bridget
kia, cough ahah
and?

Oh and if you really want me to bridge I will send you some of those pens :wink: don't worry im not a stalker haha

or am i?
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied May 10th, 2006
Supporter
I'm done with your freaky schizz .Sandra :p
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied May 10th, 2006
Supporter
Grab some for me too :wink:

i like sweet and sour sauce.. Kthanks
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied May 10th, 2006
Especially eHealthy
Ahaha I figured you'd go get some. I just got back, eatin it with sweet and sour and buffalo.


Im a pig, 10 chicken nuggets and a large fry .A.N.D a fruit and yogurt parfait haha im eating for two.







Lol ok im a liar.
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied May 10th, 2006
Supporter
sandralynn wrote:
michelle1981 wrote:
grab some for me too :wink:

i like sweet and sour sauce.. Kthanks




me toooo I looove their sweet and sour sauce.. Ooh and the hot mustard.. Yumyumyumyum

i also got a whopper with cheese from burger king. Lol I was a lil hungry. Rob was like, you want mcdonalds and burger king? Jeez woman!

you're making me sad..... I'm on a diet boooooooooooo!
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied May 10th, 2006
Supporter
sandralynn wrote:
shit im prego im gunna get fat any way I might as well enjoy it

maybe i'll feel that way in a few weeks lol
|
Did you find this post helpful?

replied May 10th, 2006
Especially eHealthy
hcobrunette06 wrote:


im a pig, 10 chicken nuggets and a large fry .A.N.D a fruit and yogurt parfait haha im eating for two.




stop talking about food! I must say "i'm eating for two" like 5 times a day. We went to taco bell the other night and I had 2 tacos and then I said to my fiance "will you call me a fatty if I go get 1 more?" luckily he's understanding and doesn't even look at me funny when i'm packing it away. Sometimes I eat and still feel like I haven't eaten in days. I'm gonna be huge. :(
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied May 11th, 2006
Especially eHealthy
I ate four tacos at a time pre preggo. Two tacos is snacking! :lol:
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied May 11th, 2006
Supporter
You guys are a tease :p
|
Did you find this post helpful?

replied May 11th, 2006
Extremely eHealthy
I love chicken nuggets from the arches. Mmmmmmmm now I really want some. Ack!!!!!!! Tacos?????

Say it with me ladys

.H.E.A.R.T.B.U.R.N
|
Did you find this post helpful?

replied May 11th, 2006
Active User, very eHealthy
I had 2 blts and some pasta salad last night... Then I made chocolate chip cookies. Lol. Now i'm making snack mix. :p

also, for the cursing thing, there is a way to figure out what you're doing... I did by accident, but i'm not gonna say cause I don't wanna give away the secret. Bwahahahaha!
|
Did you find this post helpful?
12 >>
Tags: Pregnancy
Quick Reply