Medical Questions > Pregnancy Forum > Pregnancy Community Chat Forum

Holy Crapazoid

Must Read
What happens during labor? What do contractions feel like? And how do I know that labor has begun? Read on to learn about birthing basics....
Signs of labor occur after 36 weeks of pregnancy. Learn about the difference between real and false contractions. Plus, we outline signs of delivery complicati...
Almost all women worry about the pain of childbirth. Preparing for childbirth includes thinking about how you'd like to cope with the pain of labor. Read on for...
User Profile
i am druunnkkkk!!!!!!!!

i love you guys

i gotta go to beddd i have to work at 10am!

holy crap its almost 5am.

BEDTIME I LOVE YOU GUYS

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOO
Did you find this post helpful?
|

replied December 28th, 2007
Especially eHealthy
lol krissy

im fudgin TIRED as hell-o
i feel like im drunk im so tired Sad
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied December 28th, 2007
Extremely eHealthy
Wow. I apologize for this RIDICULOUS post.
I was completely plastered.
Hahaha.

But I really do love you all!
|
Did you find this post helpful?

replied December 28th, 2007
Especially eHealthy
woo how are you awake? i would be out cold if i was just plastered a few hours ago. u nut
|
Did you find this post helpful?

replied December 28th, 2007
Especially eHealthy
lol

silly rabbit..
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied December 28th, 2007
Especially eHealthy
haha. i NEVER come on here when i'm drunk *scary thought*
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied December 28th, 2007
Extremely eHealthy
Hahaha I have no idea how I woke up. But I did.
& Very hungover. Hahaha.
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied December 28th, 2007
Supporter
Krissy you're funny.
You should drunk-post more often!
|
Did you find this post helpful?

User Profile
replied December 28th, 2007
Extremely eHealthy
Yeeeeah you're probably right.. Laughing
|
Did you find this post helpful?
Tags: Pregnancy
Quick Reply